crijns.reismee.nl

De aftrap.

Zo nu de winter langzaam uit ons land verdwijnt kunnen we eindelijk op de fiets stappen om wat trainingskilometers te maken. De afgelopen tijd bestond voornamelijk uit opa en oma spelen, oppassen, ziekenbezoek etc..Maar nu kan het dan echt gaan beginnen. Met de fiets van Marlou zijn we even op en neer geweest naar Rotterdam maar gelukkig hoefde de naaf niet opgestuurd te worden. Tent, matjes, slaaapzakken en navigatie heb ik al tientallen keren in mijn handen gehad. De route heb ik al zo vaak bekeken dat Marlou er al weer gek van wordt. Deel 2 van de groene weg naar de middellandse zee moet nog steeds nageleverd worden. Mijn Garmin Oregon uitgerust met de kaart van 2014 was natuurlijk niet goed genoeg meer, dus op zoek naar de kaart van 2015. Jullie zien de bui natuurlijk al hangen, op het moment dat ik 2015 geinstalleerd had deed het apparaat helemaal niets meer. Schoonbroer Ron die weet dan altijd wel raad en adviseert, koop nou eens netjes een kaart dan heb je die ellende niet. Maar goed dat is toch ook alweer 89 euro of te wel een luxe overnachting in een hotel. Een dagje kloten en Garmin Oregon deed het weer naar behoren. Voordeel is dat je je apparatuur op deze manier wel leert kennen.

Vandaag ben ik dan als eerste op de fiets gestapt want vrouwlief moest werken.

Laughing
Voor degene die mij de laatste tijd een beetje gevolgd hebben, wat een martelgang was het. Ik dacht 8 kilo kwijt dus ik ga als een lichtgewicht de Ubaghsberg op, maar nee hoor. Waarschijnlijk heb ik dus ook wat spiermassa ingeleverd. Maar goed, morgen en zondag even samen met Marlou wat fietsen en dan zal het hopelijk snel beter gaan.

Zo'n eerste verhaaltje is natuurlijk helemaal niet leuk maar we kunnen wel even testen of de site werkt.

Gr Marlou en Hub

Reacties

Reacties

Tiny

Met die spiermassa komt het vast goed, als je met Marlou gaat trainen. ;) Succes!

Hannie

Ik vind het al spannend klinken. Zal jullie met plezier gaan volgen. Succes. Hannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!