crijns.reismee.nl

Spannend.

Zo, na een vermoeiende dag van oppassen op de kleinkinderen zijn we nu dan klaar voor vertrek. 3 weken helemaal niets alleen maar fietsen. Wat een vooruitzicht zou je denken, maar de tassen en bob yak wegen angstvallig zwaar. Hebben we zoveel bij ons, is het wat ik mij steeds afvraag? Maar behoudens de ipad kan ik mij eigenlijk niets extra's bedenken. Maar ja waar hoorde ik het een deze dagen ook alweer, trekken is lichter dan tillen! Dit kwam nota bene uit de mond van een vrouw en die kunnen het weten toch....Het is zes uur als Hub onrustig uit bed stapt, Marlou snurkt nog. Ontbijten, voor het eerst sinds tijden weer heel veel en zoet. Nog eenmaal de bekende internetpagina's checken en dan toch maar beginnen met de laatste voorbereidingen. Nog eenmaal lekker op het eigen huisje, de fietsers onder ons herkennen dit wel, de benen scheren ( haha ) nee hoor dat sla ik over. Nog eenmaal de eigen douche , de ruime eettafel, de lekkere leren stoel en dan dan moet ik toch echt gaan afsluiten wil ik niet te laat zijn voor het geplande vertrek.

Wij houden jullie op de hoogte en jullie ons Wie weet waar wij zijn op het moment dat we weer online komen maar voor vandaag zal de etappe Brunssum Fosses la Ville worden.

Reacties

Reacties

Tiny

Op weg naar een mooie (fiets)vakantie......
Veel veilige kilometers gewenst!

AGNES

Goede fietsreis , petje af !!

Hannie

Heel veel succes. En natuurlijk ook genieten he. Ik volg jullie.

Janne

Marlou en Hub veel fietsgenot en wij houden jullie in de gaten.

Har Rutten

Huubke, sjmééér Marlou auch good 't vutje in, anges dreug ze dich oet!
Veel fietsplezier!

Renee

Heeeel veel plezier ook een beetje backpackers!

Zr.Franssen

Hub en Marlou, geniet en petje af, dat jullie weer zo'n avontuur aangaan. Zal jullie blijven volgen.

Willy Heltzel

Heeel veeel plezier samen en geniet van de mooie incrukken op deze fietsvakantie, toi, toi, toi

Robert

Wederom heel veel plezier en mooi fietsweer.

de sjnelle

Hub en Marlou, " beaucoup de plaisir et bon voyage"
Tot over 3 weken!

Huub en Sandra

zet hem op en vooral doorbijten, groetjes en we lezen jullie verhalen met veel plezier.????????

zr.Franssen

In het begin is het altijd even het ritme te pakken krijgen. Weet zeker dat het jullie deze keer ook weer lukt!!!
Veel plezier en hopelijk veel droge dagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!